Organizing thuis

Het runnen van je huishouden is ‘multi-tasken’. Inkopen, schoonmaken, de administratie doen, plannen, organiseren, vooruitdenken. De digitale omgeving heeft zijn intrede gedaan, veel belangrijke zaken moeten online geregeld worden. Je hebt je gezin, vrienden, werk en misschien ben je daarnaast ook nog mantelzorger. Het is niet altijd even gemakkelijk om al die ballen in de lucht te houden. En het kan zelfs een gevoel van ‘overbelast zijn’ geven.

Een aantal voorbeelden:

  • Je hebt een huis vol spullen en je wilt dat graag anders. Je vindt het lastig om keuzes te maken. 
    We steken samen de handen uit de mouwen, ruimen op en maken je woonomgeving weer tot een plek waar je je thuis voelt.
  • De thuisadministratie is niet op orde: stapels papieren, ongeopende enveloppen, rekeningen die (te) laat worden betaald, een volle mailbox. 
    Samen schonen we de administratie op, ordenen je mailbox en leggen een praktisch systeem zodat je administratie ook in de toekomst overzichtelijk blijft.
  • Je gaat verbouwen of verhuizen. Dat is een ingrijpende, tijdrovende en soms zelfs stressvolle gebeurtenis. Misschien ga je wel kleiner wonen en vind je het extra lastig om te bepalen wat wel en niet meegaat naar je nieuwe woning.
    Kijk dan eens op de pagina Organizing special  om te kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Op ander gebied hulp nodig bij opruimen, ordenen of organiseren? Kijk eens op de pagina Organizing special  voor meer voorbeelden en oplossingen.

Wat levert het op?

  • Je leert hoe je eenvoudig in ACTIE komt en afrekent met eventueel uitstelgedrag. Je krijgt meer zelfvertrouwen en dat straal je uit!
  • Er is direct resultaat zoals een opgeruimde woning of administratie. Je hoeft niet meer te zoeken omdat alles een vaste plek heeft. Je huis is weer een thuis waar je je kan ontspannen en genieten.
  • Je leert een eenvoudige methode om je huishouden en administratie in weinig tijd op orde te houden.
  • Je ontdekt wat ECHT belangrijk voor je is. Samen bedenken we oplossingen om energie, ruimte en tijd te maken voor je prioriteiten.
  • Meer rust in je hoofd.

Wil je weer genieten van wat écht belangrijk is?

Bel me dan of vul het contactformulier in. 
Kijk ook eens op de pagina Werkwijze en Over Marion voor meer informatie.

Voor mensen met een WMO-indicatie of een PGB worden de kosten voor een professional organizer vaak (geheel of gedeeltelijk) vergoed. Neem voor meer informatie of voor het aanvragen van een indicatie contact op met je gemeente.

OrganizingPower maakt gebruik van de Kleine Ondernemers Regeling. Dat betekent dat wij geen BTW bij u in rekening brengen.



Contact

Kan ik je ergens mee helpen? Benieuwd naar de mogelijkheden? Of heb je vragen of opmerkingen? Ik hoor graag van je.

T: 06 53 81 89 92

E: info@organizingpower.nl

Emmalaan 32,
5109 TB ’s Gravenmoer